středa 20. srpna 2008

20.08.08 Uřad správních agend Kladno

Uff tak dnes ráno jsem mega litovala, že sebou nemám foťák. Přivstala jsem si a jela do Kladna na úřad pro Any pas a přepsat auto. Dorazila jsem v 7:45 otvírají v 8:00. A to co jsme viděla mě bohužel už jen rozesmálo...

Od zavřených dveří úřadu se táhla fronta tak v trojstupu dobrých 20 metrů, no odhadem tak 100 lidi. Vyřídila jsem vyzvednutí pasu, to jsem byla hned druhá, lístek na přepis auta měl číslo 527, no když jsem odcházela z pasovky cca 8:10 bylo na řadě číslo 503. No rozhodla jsem se vypravit domu vzít děti a dojet na své číslo. No dorazila jsem zpět v plném složení a na displeji bylo číslo 530 grrr, no naštěstí jsem si při odchodu (v těch 8:10) vzala ještě jedno číslo bylo to 550, přišla jsem na řadu v 10:40!!! V tom okamžiku jim vypadla počítačová síť, a Jolanka chytla hysterák, no opět akce Zet, nicméně přežila jsem a máme vyřízeno, ted už jen zařídit povinný ručení a dojet na technickou...

0 komentářů: