čtvrtek 2. dubna 2009

365 - den 226.


Krásný slunečný den. Tak to je přesný popis dnešního dne. Proto jsme se odhodlala a i přes své pajdavé nožky jsem Jojata nabalila do kočáru a do Klíčku na Any angličtinu a výtvarku jsme šli(respektive ploužili se) pěšky. Cestou mi volala Katka, že Any vyzvedla a odvede na angličtinu, takže jsme zvolnila tempo a užívala si toho sluníčka. Cestou jsem vyzvedla fotosešity a potkala Katku s Ivou dali jsme si na zahrádce u Klíčku nanuka a pak šly na výtvarku. Zrovna končila angličtina. Na výtvarce děti dělaly králíčky nebo kuřátka a pak malovaly temperama. No šlo jim to náramně, ale nejvíce mne zaujalo zaujetí Verunky. a její špinavé ručky.

A pak si taky neodpustím jeden ze dvou Anetčiných obrázků, ten první byl dětský barevný s motýlkovou vílou, ale tenhlemi přišel děsně zvláštní, přijde mi že má prostě zaláskovaného ducha

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Obrázek je opravdu kouzelný, nemá chybu!!!
Silvie