úterý 7. července 2009

365 - den 321.


Kytka. Už od jara chodím kolem jedné "kytky" v záhoně a nevím zda je to kytka, nebo plevel, vypadala docela hezky, ale vubec jsem nevěděla co by to mohlo být, ani jsem si neuvědomovala, že jsem tam něco sázela. No a ejhle už vykvetla, už víííím. Tohle jsme s mamčou kupovali v jednom zahradnictví na moravě :-) No ještě že jsem to nevyhodila,kvete hrozně krásně. Ted si vzpomínám, že tam měli ještě i bílou verzi, tak si tam třeba pro ni teď sjedu až tam zase budu.

Jo a zdá se že naší milí Rehkové již vylétli z hnízda. Chytrý internet praví, že to činní po 12 dnech od vylíhnutí no tak už tu asi nebydlí, dokonce jsem vzala štafle a koukala ale nic tam z dálky není vidět. No ale nepořádek po sobě po víkendu nechali řídný, asi jejich způsob rozloučení.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Boubelík mám taky, jen mi ještě nekvete. Zatím má jen malá poupátka :-).
Pavla3

Jaffi řekl(a)...

Jéé, já taky musím jednu (možná dvě) vyfotit, jestli je to kytka nebo plevel. Mám stejný problém. :o)