sobota 8. ledna 2011

Klouže to klouže ...


Dneska jsem absolvovala školu smyku, po docela humorně provedené dopolední přednášce o teorii bezpečné jizdy. Jsme se po obědě přesunuli na polygon. A tam to začalo. kluzné plochy stříkané vodou doplněné ledovkou a hromadami tajícího sněhu i na dráze. Kluzná rovina s překážkami, kluzná zatáčka navíc klopená, takže nejen, že se auto nejdříve nedotáčelo, tak se velmi rychle začlo i přetáčet. Takže kolotoč sem kolotoč tam, jízda mezi kuželkama. prudké brzdění na kluzné ploše v malých i velkých rychlostech, vyhýbaní se překážce na kluzné ploše bez použítí brzd a tak. Prostě jsem teď děsně chytrá a vyadrenalínovaná :-) Bolí mne ruce z toho neustálého zatáčení. Ale..

jsem velmi ráda, že jsem si to vše mohla vyzkoušet, že aspoň trochu tuším, co to je dostat hodiny(ikdyž uplné se mi nepovedly, mám na to moc chytré auto asi) a teď i vím, co bych v takovém případě měla a neměla dělat. Jiná otázka je zda to v krizové situaci budu umět použít že :-)

Nicméně vřele doporučuji :D

1 komentářů:

Silvie řekl(a)...

Supeeeer, to by si měli absolvovat všichni, hlavně Ti, co jezdí jen ve městech,...pak nebudeme muset objíždět půlku Rychvaldu, ať se dostanu domů, že nám tu někdo zapadl:)) Já bych si chtěla zkusit ty hodiny:o)