středa 3. prosince 2008

365 - den 105.


Kde je? Kde je, to malé dvoukilové miminečko. Na jednu stranu mám hroznou radost, že je tak šikovná a sama se takto krásně posadí, na druhou je mi líto, že ten čas tak strašně letí. Mám pocit, že si těch sluníček ani nestihnu užít auž mi utečou. Možná, protože je to prostě naposled, je mi to, o to víc, líto.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Holka modrooká nesedávej u potoka ... je šikovňoučká !
A ty mámo koukej, co všechno mě učíš!!!

Anonymní řekl(a)...

Peg, úplně Tě chápu,.....ale ted je třeba se radovat z každého dalšího krůčku vpřed, vzpoměn si, co sis tak koncem března přála,..at jsou zdraví, v pořádku,....a tyto krůčky to jen dokazují!
Mějte se mooooc krásně:o)

S.

Anonymní řekl(a)...

Je nádherná, okatá, šikovná - čas moc rychle letí, viď...

Diny