pondělí 15. prosince 2008

365 - den 117.


Dnes jsme zase cestovali. Tentokrát jen já s Jolankou a Jonáškem. Anetka už na nás čekala s babičkou a dědou v Ostravě. Jeli jsme bez kočáru, jen v autosedačkách pendolínem a cesta proběhla celkem v pohodě, Joník i Joly byly nadšeni, když mohli kopat do stolečků a Jolanku dost bavily moje časopisy, takže je stihla "přečíst" dříve než já :-).

Ještě si neodpustím, takovou příhodičku matky dvojčat. Jela jsem pendolínem, schválně jsem si koupila první třídu, protože tam až na vyjímky(den před svátkem) bývá prázdno. Takže jsem se nemusela bát, že nebude pro obě Jojata místo. Takyže jo, v celém vagónu jsme seděli jen my a ještě jeden pán na druhém konci. Když přišla paní průvodčí a zkontrolovala mi jízdenku a osazenstvo, napomenula mne, že když mám takhle jakože dvě děti, měla bych mít aspon ještě jednu místenku pro ně, že kdyby bylo plno tak aby měli kde sedět, no je pravda ,že autosedačky jsem měla na sedačce, ale kdyby bylo plno mohly by být klidně na zemi, no já teda, že si teda tu druhou místenku, koupím, tak velkoryse řekla, že teda jako dnes to nebudeme řešit, ale pro příště. To vše jsem brala, myslela to nejspíše dobře, ale co mne dostalo, bylo to, že hned utíkala za servírkou nahlásit jí, že občerstvení mi má dát jen jedno, no asi paní ještě nemá děti, neb ty jejich hotové bagety takovým prcouškům, fakt asi ještě nikdo nedává. No popravdě byla jedna z mála která se nad Jojaty nerozplývala, jak jsme zvyklá, možná to mne trochu zarazilo, holt si musím zvykat i na negativní projevy.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ta paní byla momentálně zaostalá. :-) Nic si z toho nedělej. Ale zase třeba nechtěla, aby takový prťousci v případě narvanýho vlaku byli (byť v sedačkách) na zemi. A ty nedáváš dětem bagety? A proč?????? :-D :-D
Teda, ty asi nevíš, že by si zrovna Jojata šmákli. :-D
Jana_k

Bulik a spol řekl(a)...

Jolanka má teda těžce znalecký pohled, to je vidět, že si opravdu početla :-D Jsi hrdinka, jet vlakem se dvěma miminkama, vždyť jenom utáhnout najednou ty dvě sedačky musí být děsný záhul. POklona.