sobota 17. ledna 2009

365 - den 150.


I takhle to jde, ikdyž moc ideální to není. Tož tak to dopadá, když máma vymýšlí a chce někam jet. Holt mámy míní a děti mění.

9 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

No, tohle je bóžo -to mi ještě nikdá neudělali.. :oDDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

Jo, to to je dobrý:-))))Pendula

Lesana řekl(a)...

Čumáčkové malí unavení :o)))

Jaffi řekl(a)...

Jéé, ti jsou krásně hodní. A Joník chlapa nezapře, leží na měkčím, chichi.

Silvie řekl(a)...

Ty jooo, tak toto se mi nestalo s jedním dítětem, natož se dvěmi:o)
A že jsem to měla 3x:o)

Anonymní řekl(a)...

tak to je super fotka, u nás se taky nikdy nestalo;o) vanovam

Peguš řekl(a)...

No nemyslete si u nás je to taky raritka. Občas jako uplná mimča, jeden usnul než na něj došla, řada. Ale takto to je nejspíše jen tím, že jsou marodi a unavení. Navíc spali tak 10 minutek a tím prohlásili dopolední spánek za ukončený...

Lucie řekl(a)...

Nádhera! Není tomu dávno, kdy mi ten starší usnul na dlaždičkách v kuchyni :D

Anonymní řekl(a)...

Broučkové. Tý jo, tohle kdyby se mi jednou povedlo, že prostě odpadne Kristýnka tam, kde právě je. Pchá, tak toho se asi nedočkám. :-)
Jana_k