sobota 1. srpna 2009

365 - den 346.


Bazének. Jojata v něm neskutečně řádí. Je to radost je pozorovat. A Joník postoupil do dalšího levelu "stoupá si v prostoru" a samo v kluzkém bazénku je to nejlepší.

Joly se baví na účet Joníka.

Nejdříve mu veme leporelo. Joník klečí a brečí a vzteká se.
Babička pošle Joly, at mu tu knížku dá. Joly koukne na babičku pak na Joníka a vydá se s rukou nataženou za Joníkem, ten radostně kouká. Jenže, těsně před Jonáškem Joly otočí a se smíchem na tváří utíká pryč a takto to opakuje ještě několikrát. No roste nám z ní pěkná podšívka.

6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Joníkovi velká gratulace!! Šak víme, že to je šikulín!!!

A jinak - bandička je to taky pěkná - užívejte si těch krácných radostí!!

Anonymní řekl(a)...

Peg jak to vypadá s tvým zítřejším přejezdem?jedete nebo ne?moc se mi to zítra nehodí, něco mi do toho vlezlo,tak mě napadlo,že bych za vámi sjela třeba v úterý,aspon na chvíli (taky podle počasí),v pondělí má být docela zima.když tak se mi ozvi třeba na SZ na B-C ;o)

http://tamtamy.blogspot.com/ řekl(a)...

Peg jak to vypadá s tvým zítřejším přejezdem?jedete nebo ne?moc se mi to zítra nehodí, něco mi do toho vlezlo,tak mě napadlo,že bych za vámi sjela třeba v úterý,aspon na chvíli (taky podle počasí),v pondělí má být docela zima.když tak se mi ozvi třeba na SZ na B-C ;o) Vanovam

Anonymní řekl(a)...

lovely fat littlepussy I want to taste her

Anonymní řekl(a)...

me too

Anonymní řekl(a)...

I want to cumon it