sobota 27. března 2010

Neskutečný zážitek ...

je stát na startovní čáře a za zvuku Vltavy koukat, jak vybíhá neskutečně dlouhý had lidí. Všichni vysmátí, natěšení, ale i nervozní.

Neskutečný zážitek je zjistit, že trasu kterou jsem před 10 lety jezdila tramvají a přilo mi to neskutečně dlouhé, uběhnete za pár minut.

Neskutečný zážitek vidět jak metry utíkají a pomalu a jistě se blížíte k cíli.

Neskutečný zážitek vidět ty jenž běží celý 1/2maraton, běžet proti Vám v době kdy před Vámi je ještě neskutečně dlouhých 2,5km, jste pocitově na pokraji svých sil a oni jsou tak klidní.

Neskutečný zážitek vidět ten dav co na Vás kouká, co Vám fandí a povzbuzuje. Vidět to z druhé strany.

Neskutečný zážitek je zjistit, že stát v první lajně při startu, nemá cenu, neb ty davy co Vás pak předbíhají jsou lehce demotivující.

Je neskutečný zážitek vědět ŽE JSTE TO DOKÁZALI!!!

VŠICHNI JSME TO DOKÁZALI!

Můj real time 5km za 30:40 (započítávaný 30:43) je sice lehce podprůměrný, ale pro mne neskutečný.

Moc děkuji Helče a Milanovi, že štafetu uspořádali a že jsem se jí mohla učastnit.

FOTO: snad bude brzy, něco máme dokonce i video z mé předávky ale musí se to ke mne dostat,neb s fotákem jsme fakt neběžela :D

2 komentářů:

Almerka řekl(a)...

Gratuluju k účasti, dokončení i času! Seš borec! Dívala jsem se v tv na přímej přenost a držela palce.

Jan Sedláček řekl(a)...

Krásně jste to napsala! Sám jsem byl včera na štafetě a vůbec takovém závodě poprvé a měl jsem podobné pocity. Honza