pondělí 15. března 2010

Takhle to dopadá, když


místo poledního spaní lezete z postýlky do postýlky. Jako bude to ještě zábavné, polední spánek potřebují jako sůl, ale nově nabitá svoboda je prostě v daný okamžik silnější. No holt budu muset působit silou své přítomné osobnosti, aby Jojata usla. Protože potom protivková Joly usne u kouzelné školky :-)

PS:A první bezplínková noc dopadla dobře, dokonce jsme bezplínkovatě zvládli i náívtěvu očního lékaře, a bobek do nočníku v čekárně :D

PS:Joník dopadl dobře, dle dr. používá obě oči stejně takže nemusíme lepit očičko, kontrola s měřením v červnu. Tak hurá!!!

5 komentářů:

Míša Myška řekl(a)...

ahoj, mám to u Vojty stejně, když sme doma přes víkend nechce po obědě ani za nic spát, dneska naštěstí usnul v kočárku při cestě z obědu a spal od 12 do půl třetí. jinak je taky protivka a v sobotu mi usnul v jídelní židli za stolem,když čekal na večeři.

Gratulace k bezplínkování.
PS: nosíš sebou nočník???

Peguš řekl(a)...

Jo měla jsme sebou svuj nočník, přeci jen hledat v neznámých prostorech WC a ještě ted v začátku kdy je nutné hned, je to jednodušší.

P. řekl(a)...

Tak jsem se chtěla na ten nočník zeptat...jestli ho nosíte sebou..tak už to vím :-))))

Lucka73 řekl(a)...

No, nepokrytě závidím to odplínkování - já jsem táááková ostuda .....

JSTE SEKÁČI - šicí!!

Anonymní řekl(a)...

that sweet little ass would be so tight