pondělí 12. dubna 2010

Miluji své děti...



protože jsou stále "živí",

ikdyž rozdrobí polystyrén na jednotlivé kuličky

ikdyž osprchují nejen sebe zapomenouc se vysvléci, ale přiberou k tomu i celou koupelnu plnou vybaleného prádla

ikdyž tu ječí jak syrény

ikdyž cokolik někde zvednu a uklidím, dají neomylně zpět na původní místo

ikdyž v misce po jídle není ani památky a přitom jsou stále hladoví, neb místo do pusy ho nahážou na koberec

ikdyž se počurají do postýlky toho druhého a cestou do ní projdou kolem suchého nočníku

ikdyž 5x vylezou z postele než usnou

ikdyž se vztekají když jim nedám správnou barvu misky

ikdyž přelijou všechnu vodu ze štávou z lahvičky v lepším případě na stůl

ikdyž na zahradě neomylně najdou jedinou kapku vody která napršela do nějaké nádoby

ikdyž mi písek z pískoviště stěhují do obyváku

ikdyž neomylně popíši čí je každá věc právě vytažená ze skřínky

ikdyž se perou o jednu hračku, i přestože vedle nich stojí tatáž

ikdyž ...

5 komentářů:

Ali řekl(a)...

Jak ti rozumím!

Anonymní řekl(a)...

:) ta fotka v te sprse nema chybu, Jonik si to vyslovene uziva :) jsou uzasni vsichni tri :) tesim se zase na vas vsechny, Lucka :)

Bulik a spol řekl(a)...

Oceňuju, že hned potom, co dozajista proneseš "já je zabiju" dodáš "ale napřed je vyfotím" :-D Přeju pevné nervy, znám to v jednom provedení a dvojitá škodná by asi byla už nad moje síly. :-)

Halkac řekl(a)...

Ufff...
Člověk by skoro nevěřil, co všechno dva malí loupežníci zvládnou.

Moc krásně napsané:-)

Anonymní řekl(a)...

Já ty tvoje děti prostě milujúúúúú!!!!
Jsou skvělý a ty máš můj nehynoucí obdiv, jak to zvládáš s humorem a nadhledem.
Jana_k