pátek 9. dubna 2010

Zábava, relax, Chotěboř..


Po té co se Jojata stala kolektivu neschopnými, rozhodli jsme se pro náhradní variantu a plánovaný prodloužený víkend se všema dětma, jsem změnila na klasický víkend jen s Any. Jojata zůstala doma s tatínkem a hromadou kapiček syrupů a podobných zdraví povzbuzujících léčivých tekutin.

V pátek večer jsme s Any vyrazily za dětma a zábavou. cesta nic moc, neb se opět připomělo auto a jeho prošvihlá garanční prohlídka a pískací asi kolo, naštěstí pískalo jen chvili, na nervozitě až do cíle mi to ale neubralo. Nejhorší úsek plný neznámých serpentýn jsem jela už za uplné tmy a v okamžiku, kdy jsem zastavila že jsem určitě zabloudila, jenže otočit se nadalo jsem uviděla odbočku k chtě Doubravka. Moc milému zařízení v úplně úchvatné přírodě a plnému samých veselých lidiček a rozjařených dětiček.

Příroda v okolí řeky Doubravy stojí za návštěvu!!!

0 komentářů: