čtvrtek 19. května 2011

Svatba


Ani nevím(ale vím no) jako se to stalo, ale byla jsem požádána abych nafotila Valerie svatbu. Tož je to pro mne velká výzva. Dnes už vím, že ceny svatebních fotografu, ale vůbec nejsou nadsazené. Neb je to neskutečná několika hodinová dřina na svatbě, následovaná několikadenní dřínou doma u pc. Zdaleka jsem se ještě neprokousala nafoceným materiálem. Ale už vím, že jsem udělala hromady chyb, že jsem spoustu věcí vůbec nestihla, že jsem spoustu věcí zapoměla(a tak krásné záběry jsem si vymyslela) ale taky vím, že i přesto vše mne to pořád bavilo.

Bylo velmi příjemné "jen" tak pozorovat to předsvatební dění. Navíc Val byla v neskutečné pohodě a náladě. Bylo dost hezktické snžit se stihnout vyfotit všechny ty důležité okamžiky obřadu. Bylo docela bojovné snažit se ukořistit to správné místo v souboji s kameramanem. prostě tisíc a jedna poznatků, zážitků a zkušeností. No teď už "jen" vydolovat z těch karet co nejvíce. A doufat že nevěsta bude spokojená!

A byla to užasná pařba, a velmi pohodový začátek jednoho manželství, kéž by jim to v podobném duchu vydrželo co nejdýl!!!

0 komentářů: