neděle 11. září 2011

Opět po roce s trochou zklamání...






Opět po roce jsem se postavila na start Matonni grand prix Praha, adidas běh pro ženy na 5km. narozdíl o loňska jsem netrénovala a kupodivu bylo to poznat, idkyž 5km jsem si asi 10dnů před závodem cvičně uběhla, tudíš jsme vědla že to dám, byl to převeliký nápor na nervy. Čtvrtý kilometr jsem měla fakt velkou krizi, myslela jsem, že to nedám ani pod 30minut, pak jsme se ale vzchopila a pátý kilometr běžela jak o závod :-)




Výsledný čas vidíte na diplomu umístění také, no na to, že tam bylo cca 1500závodnic, asi dobrý, pro mne osobně zklamání v podobě téměř dvouminutového zhoršení oproti loňsku. Tož výzva do dalších běhů, bez tréningu to fakt nepujde!!!




Po našem běhu jsme pozorovaly mužskou a od letoška poprvé vlastně smíšenou desítku. Helča mne hecuje že jí příští rok dáme. No když jsme věděla jak běží rychle, nevím nevím. Každopádně hezkej cíl že :-)

2 komentářů:

3M+T řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
3M+T řekl(a)...

ode mě máš teda pochvalu, páč já bych umřela asi tak 200m za startem :-))) A i když máš horší čas než vloni, myslím, že jsi dobrá, žes našla odvahu a bez tréninku vyběhla!!!