pátek 23. září 2011

Že bychom ...

měli doma kluka?

Tak si tak v klidu jdu vyzvednou do školky ty svoje dvě zlatíčka. A po pozdravu mi paní učitelka hlásí.

" právě se tu Joník pral s Oliverkem"

já žasnu, prý docela navážno, ale říká to s nadhledem a lehkým úsměvem, musela jim to zatrhnout.

No to nám to teda brzo začíná, že by se náš hodný a klidný Joníček, začal vybarvovat?

Na můj dotaz zda a proč se pral Joník odpověděl
"já jsem se nepral, on mne pral" :-)

a je to ... prádlo je vyprané, asi si koupím domu vizír :D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ano mate doma kluka:))). Krystof vetsinou rika, ze se perou z legrace:)

magrata

Silvie řekl(a)...

Teda, tak to je lepší než moji tři kluci, tukám, nás těmito slovy nikdy p. učitelka nevítala,...:-)
Ne, že by nebyli lumpové, to teda hlavně Domča ano, vždy hlásila, co vyvedl, co zase vymyslel, udělal,....ale hihi, nikdy se nepral :-)
JInak. VÍTEJ v klubu:-))

Anonymní řekl(a)...

Třeba Joník hájil čest nějaké slečny !!! - a nebyla to obyčejná bitka.Víš... be

Iva řekl(a)...

Buď v klidu,mne takhle vítala paní uč. ve školce u nejstarší dcery několkrát...

Míša Myška řekl(a)...

Jonáškovi k dnešnímu svátku všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, milující rodiče a pohodové ségry ;o) přejí Myšáci

Amelie řekl(a)...

U nás se snad perou všechny děti.