čtvrtek 9. října 2008

365 - den 53.

Našel se!!
V předvečer padesátého dne projektu jako na zavolanou, jako na oslavu :-). Asi se ptáte co se našlo, je to prozaické, našel se poslední pytel s oblečením po Any. Pytel, který už jsem dávno oplakala, ne z důvodu, že by Jojata neměla co nasebe, ale protože v něm byl on.

Ano ten pověstný a kouzelná Anetčin, klobouček. Any mám ve 4měsících v tomto kloboučku focenou a chtěla jsem Jojata taky vyfotit, pro srovnání.

Protože každý kdo Any zná od mala tvrdí, že Joník je jí hrozně podobný, já to vidím jinak a co vy?

PS: já vím chtělo to u jedné fotky stáhnout barvy, ale já pořád nemám nainstalovaný žádný program, i tohle jsem pokoutně dělala v malování od windowsů, a řeknu Vám to je uděsný prográmek!

Na přání :-)
PS2: po upravě číslování to teda není 50den, ale to je jedno ne:-)

6 komentářů:

Míša Myška řekl(a)...

řekla bych,že první je Jolanka,pak Any a pak Jonášek (Any a Jolanka si sou šíleně podobné, Jonášek podle mě moc ne)

Jaffi řekl(a)...

Peg, tohle je super srovnávačka. Naprosto přesně si pamatuji den, kdy jsi dala Anetku v kloboučku na diskuzi a já žasla, jak vypadá "dospěle". :o))) Co se podoby tvých dětí týká shrnula bych to takto: rozhodně se nezapřou a Anetka je takovej jednotící prvek. :o)

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že pro srovnání měl se i Jonášek dívat stejným směrem. Některé rysy má stejné jako holky, ale je to kluk jak Brno.BE

Anonymní řekl(a)...

ALE..... klobouk neklobouk děti to jsou KOUZELNÉ. DS

vergelka řekl(a)...

Mě připadají všechny krásně podobné!
Hezká srovnávačka.

Hanka řekl(a)...

také mám dost problém rozeznat kdo je kdo, ale jsou nádherní všichni!!