čtvrtek 16. října 2008

365 - den 60.

Dnes byl den mé (neodpustím si) "malé sestry" Lucky "no, jo no". Už je to velká holka, ale v mých očích bude vždy má malá segra. Dnes měla promoce, myslím, že její fotka vystihuje to co jsme cítila před pár (uf osmi) lety i já. Prostě to odychnutí si a radost z toho, že tu velehoru zdolala, a že jim prostě ukázala, že na to má. I já dnes byla docela dojmutá a měla slzy na krajíčku. Navíc začíná další etapa jejího života, no prostě jak už jsme psala, je to už velká holka.

No a musím přidat jednu s Any jednak jim to oběma společně hrozně sluší, a hlavně vyfoceno nadšení nad dárkem který jsme jí spolu s "velkou segrou" Silvií a našimi rodinkami dali.
(http://www.tandemovy-seskok.cz/tandemove-seskoky/tandemovy-seskok-padakem-dvde-foto/)

Takže Lucko, užij si to a jak je psáno "zůstaň nohama na zemi". A doufám, že budu mít tu čest a na jaře budu mít další úlovek do 365tky.


PS: přeji Ti, ať Ti vyjde taková práce, která Ti bude i koníčkem.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

teda sestricko, tys me ted taky uplne dojala :-) hezky jsi mi to tady napsala a ja moc dekuju...jsem moc rada, ze mam takove sestricky :-) a mela jsi pravdu, ikdyz jsem si myslela, ze je to hlavne pro rodinu, ty promoce jsem si vnitrne maximalne uzila i ja...a mozna, mozna mi uz zacina i dochazet to, ze tadle etapa skoncila...dekuji a neboj, priprav si fotaky, na jare budes mit co fotit :-)