sobota 1. listopadu 2008

365 - den 76.

Dneska jsme Any koupili zimní kabátek a kozačky, tak už může v zimě třeba i do divadýlka. Jsme si říkali, no už je velká holka, to jsme ale netušili, jak nás ještě rozesměje. Když jsme šli zkoušet spodní prádlo, zjistila jsem, že slečna je prosím naostro!!! Holt asi nejdeme s dobou, hlavně, že chvili před tím řešila proč chci koupit prádlo spodní a né horní.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Anetce to moc sluší a výborně jsem se pobavila! :-D B.

Bulik a spol řekl(a)...

Moc vydařená fotka, Anetka je rozkošná. S tím chybějícím spodním prádlem, nedávno jsme řešili záhadu zmizelých trenýrek. Štěpán šel na záchod a zjistil, že je nemá! :-D :-D

Anonymní řekl(a)...

Supéééér, velká holka:o)
Spodní prádlo:oD

Domča chodí zásadně bez, už jsem si zvykla:o) Silvie

Hanka řekl(a)...

tedy opravdu už to velká slečna!
A ví co se nosí - vlastně nenosí....:-)

Šárka řekl(a)...

Jde s dobou :-))) Já to zažila v létě, Lucka si sama oblékla šaty (krátké letní šatičky!!!) a šli jsme ven. Na náměstí si začla vytahovat šaty nahoru a já zjistila, že pod nimi nic nemá :-)