čtvrtek 13. listopadu 2008

365 - den 87. Jolanka se plazí



Když jsem včera psala jak se Jolík snaží netušila jsem že se dnes budu opakovat, dnes to nebude fotka, ale video. Jolanka se rozplazila snaží se stačí uvidět něco zajímavého. Zkouší i lézti po 4, ale nejde ji koordinace rukou a nohou takže zkončí na tlamičce.

6 komentářů:

Jaffi řekl(a)...

Jéé, to je šilkulka! Paráda!

Bulik a spol řekl(a)...

Jolanka je moc šikovná. Já to mám jak stroj času o nějaké tři měsíce zpátky, Cyrilek se taky takhle srandovně plazil. A včera udělal první krok :-O

Anonymní řekl(a)...

Supéééér, nejlepší je solidární Jonášek, co ji hodí dudlík vedle ní,...jen ona si nevšimla:-D

Jsou to šikulky, oba!
Silvie

Anonymní řekl(a)...

Je nádherná a šikovná, moc krásný video:)

Diny

Anonymní řekl(a)...

Obě Jo-Jata jsou úžasný!
B.

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem to video poustela Juraskovi, aby se poucil, jak se to dela, ale nevim nevim jestli pochytil tu super techniku ;-)
Gratulujeme :-)
Ida