úterý 4. listopadu 2008

365 - den 79.


Any řídí, pomyslné vodní auto. Dnešní plavání mne stálo malého poníka. Ano vyměkla jsem a slíbila úplatek, aby neplakala a na plavčo šla. Holt téměř 4týdení pauza v plavču, se projevila a to tak, že slzičky tekly proudem a prostě tam nechtěla jít. Až vidina malého poníka (at žijou dárky pro ježíška) ji přiměla přestat plakat a šlo se. S tím, že to zvládne. Zvládla a po plavču mi řekla "maminko, já už jsem zapomněla, že to není nebezpečné" Příští týden pujde prý v klidu, tak uvidíme.

2 komentářů:

Šárka řekl(a)...

Peg, asi chce dalšího poníka, děti jsou vynalézavé :-D

Blaňule řekl(a)...

Ahojky Peg!!! Teda koukám, koukám, jak už jste velcí a hlavně šikovní!!! Už i jdete na je velká dovednost, jste pašáci!!!
A s plaváním je to u nás teď taky trochu sranda-s malochama ovšem. Editka se rozhodla, že bude řvát, tak jakmile ji něco trochu rozhodí, zkouší ječet :o)))