úterý 31. března 2009

364 - den 224.


Opět, aneb vývoj krokusů u nás. Dneska jsem to už nevydržela a jela do nemocnice se svýma pajdavýma nožkama, tedy následkem mého aktivního přístupu k životu. No mám natažené úpony achylových šlach na obou nohách. Protože je to nereálné fixace neproběhla, velmi milý a příjemný dr. mi naordinoval aspoň léky, prisnitz a klidový režim. Takže mám nohy ovázané a snažím se jim ulevit co to dá. No moc tonejde, ale doufám že se to brzy zlepší.

Odpoledne když Any přijela z tanečků šla k Terezce na zahradu, a mne to nedalo a popajdala jsem aspoň s foťáčkem v užasném svitu zapadajícího sluníčka. krokusy se snaží, ale do krásy těch sousedovic mají sakra daleko, nicméně rostou neb je tahám i očima. Nicméně krom krokusu rostou, narcisky, tulipány, řebčík prostě začíná ta zahrádka hezky ožívat.

1 komentářů:

Silvie řekl(a)...

Supéééééér, taky jsem brouzdala po zahradě, ale krokusy nenašla,...asi jsem je ani nesadila:o)

Fajn s nožkama, tak snad bude bzo lépe!!!