čtvrtek 5. března 2009

365 - den 198.


t

Volný den. Včera na večerním lyžování byla Any už moc unavená, takže jsme rozhodly, že dnes na lyže nepůjde. Vydali jsme se tedy všichni, na procházku do nedalekých Kundratic. Babička měla vyčteno, že místní zámek opravuje a vlastní paní Hašková(doufám, že to jméno nepletu) češka co dělala sekretářku pěti americkým presidentům. Tož jsme jako báby zvědavé chtěly vidět jak, že t tam paní zvelebila, že. No procházka krásná a zámek, no zatím nic moc, jen nová střecha, ale co mne dost překvapilo byla česká a americká vlajka, no přišlo mi to tak trochu divné. Ale dosst mne zaujala kovaná brána, na první pohled jsem v ní viděla srdíčka, vidíte je také?

1 komentářů:

Bulik a spol řekl(a)...

Ta mříž je opravdu zajímavá, máš dobré oči. Mně tam najít ta srdíčka docela trvalo.