pondělí 1. června 2009

365 - den 285.



Konstanta. Dnes jsem se opět pokoušela uklidit. Je to boj s větrnými mlýny, na jednom konci uklidím a na druhém už je zase rozházeno.

Dnes mi byla řečena zajimavá hypotéza. Nepořádek je jen relativní Neb když chvili uklízet nebudeme postupně bude nepořádek větší a větší, ale jednou dosáhne určité konstanty. No a když tu konstantu budeme mít dostatečně dlouho zvykneme si na ní jako norlmální stav:-)

Klidně bych se tímto občas řídila, mírný problém je v tom, že zítra přijede moje babička s dědou a ti tu konstantu mají asi dost jinde :-) Takže mi nezbyde nic jiného než jí výrazně snížit :-)

FOTO: první opravdové nočníkování, né, že bych to hodlala praktikovat častěji, ale prostě jsem měla chuť to zkusit, prozatím se o nočník akorát tak perou.

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zdá se, že nočníky jim vyhovují - jen Joly má trochu velké nohy na mytí v něm.... Joník je roztomilý. be

wlcice řekl(a)...

Nočníkové fotky jsou úžasné!
Co se týče "KONSTANTY", tak z té naší je asi na větvi víc lidí... :-( než - zvládám ledscos, jen uklidit náš byt se mi nedaří... :-)

Blaňule řekl(a)...

Hojky Peg!!! Tak ta hypotéza s konstantou, to je naprostá pravda. Teda určitě. Proč by to mělo fungovat jinak, než v přírodě? Tam se taky dosahuje postupně stavu rovnováhy. Sukcese je prostě všudypřítomná a my s ní nesmyslně bojujeme :o))))

Anonymní řekl(a)...

love to lick her clean after she pees, I lick my grand daughters for her and she loves it