úterý 30. června 2009

365 - den 314.




Technická kontrola naší Anetky. Dnes jsme byli na pětileté prohlídce. Anetka prošla kompletním servisní prohlídkou od motoru po kola :-). Takže test předškolná zralosti zvládna velmi bravůrně, paní doktorka i sestřička jí vychvalovali až do nebe, prý to je pak jednoduchá práce a hezky to odsejpá. Any popisovala obrázky, až jsem já sama byla překvapená, kreslila tvary jak měla(tady dr. hlásila že je to vyloženě konstrukční typ, že to nezvládá většina dětí). No prostě zase jsem měla chvilku kdy jsem se krocanila až do nebe :-). Pak jsme se ještě pochlubli, že zvládla vystoupení na flétničku a Jojata jen tak mimoděk obdržela včeličku a ani nekvikla. No prostě já tam tak ráda chodím, tak mne tam chválí a povzbuzují. No, ale i paní doktorka si všimla Anetky nehtíčku(za nenápadného přispění maminky, že) Anetce vysvětlila co vše se může stát a prostě jí trochu promluvila do dušičky, tak třeba to zabere a na příští prohlídce budeme ukazovat krásné výstavní prstíky. Tak končím chválící okénko :-)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ta chvála Any je především Tvoje vizitka a práce! Tak hodně zdaru a díky. be

Silvie řekl(a)...

Paráda, všichni jste šikulky!
Tak snad žádné reakce po očkování!