středa 17. června 2009

365 - den 301.



Klídek. Krásné počasí, teplé moře, hodné děti. To vše se projevuje v poklidné atmosféře naší dovolené. V podstatě se neděje nic zásadového. Jo vlastně jo. Splnila jsme si sen. Byla jsem běhat ráno popláži. Vzbudila jsme se v 7. Všichni ostatní spali, tak jsem vzala ručníky a nesla je na pláž na lehátka v první řadě at to mají Jojátka blízko k vodě. A šla běhat. Už když jsem začala polil mne pocit neskutečného blaha. Bylo to úžasné. Ještě jsem uvažovala, že mít plavky stálo by za to skočit po běhu do vody. No já raději šla zpět, aby se o mne nebáli :-) No když jsme se vrátila všichni stále spali takže jsem si sedla na terasu a koukala na ten klídek.

Joník je ve vodě užasný v bazénu uplná pohodička blahem mi usíná na hrudi. Jolance se moc nelíbí, že ve vodě sztrácí právě nabytou chodeckou jistotu. Ale osměluje se čím dál více.

Největší legrace je ale písek.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

beautiful, I love mypussy really young I want her