sobota 1. května 2010

Jako v klenotnici...




Dneska jsme se s Any zůčastnily korálkování v Klíčku. Já osobně jsem se tomu bránila zuby nechty už hodně dlouho, vím že spousta mých kamarádek, s tím stráví času víc než je zdrávo nehledě na ty nakupovací orgie v korálkárně :-)

Nicméně co bych kvůli Any neudělala, tak jsme šla, bylo to příjemně strávené dopoledne. Docela mne to zaujalo, jako nebylo by od věci si vyrobit ozdobu ke každému outfitku co si na sebe hodlám vzít, ale kde na to vzít ten čas, že.


4 komentářů:

P. řekl(a)...

Znám pár korálkovacích závislaček, počínaje tchýní a kamarádkou konče. Já se stále bráním vyrobit "ten svůj první šperk"...mám strach, abych si ke své spoustě závislostí nenašla další :-)...noc je totiž krátká a opravdu je potřeba se někdy vyspat :-))))

Katka řekl(a)...

Korálky jsou fajn :-) Já mám bohužel ty svoje už hoooodně dlouho uklizené. To se s mýma dětma fakt nedá dělat. Snad až budou větší. S háčkováním mi pomáhat nechtějí, tak mám aspoň nějaký relax ;-) :-)
Ale zase bych mohla taky namalovat nějaká trička, to už jsem taky dlouho nedělala...
No a v důchodu se snad dočkám i toho, že si vyzkouším práci s pedigem... ;-) :-)
K.

Halkac řekl(a)...

No kvůli takovým výtvorům bych šla i pozdě spát :-; Jsou krásné...

Lucka73 řekl(a)...

jste šikulky! A hlavně -TOHLE už nejsou korálky, to jsou prostě šperky!!! ;)