neděle 23. května 2010

Zelná a zelená...


Tak krásně zeleně "kvete" náš stromeček.

Doma je nezvyklé ticho. Já sama v sobě prožívám dilema, zda volat, či nevolat na ŠvP. Si říkám, kdyby byl nějaký problém, zavolají oni. A jinak si nejsem uplně tak jistá, že chci vědět, že se jí třeba stýská, nebo by mi to stejně neřekli? Nevím. Věřím, že si to tam moc užívají, a ač jsem prozatím nevolala, vím, že dojeli v pořádku. A první večer holky blbly až do 22hodin. Paní učitelka seděla na chodbě a pokaždé co jí zazvonil telefon, vykoukla z nějakého pokoje nějaká holčička :-)

Včera jim celý den svítilo sluníčko a měli diskotéku, až večer prý začalo pršet.

Tak nevím budu divná, když nebudu volat, mám volat, nemám volat, no momentálně to vidím, že vydržím tak do středy :D

2 komentářů:

Baruschka řekl(a)...

Nevolej :-). Určitě se má krásně! BTW - kvetoucí stromeček - Skaly ukázal Áčkům, že se to dá jíst, takže jsou teď horší než malé srnky a musím je krotit :-)

Silvie řekl(a)...

Jééééé, mám podobnou fotku v blogu,....nejsme my sestry?:o)
Nám Domča odjíždí za pár dní taky, poprvé bude bez maminky a bez rodiny. Tak snad to zvládne. Any je šikulka a s holkama si to pořádně užije!