středa 23. března 2011

Jako šestkrát destilovaná...

Já "Jájo tady máš oblečení tak se převleč"

Joník "co?"
Já "převleč se"
Joník "co?"
Já "převleč se"
Joník "co?"
Já "převleč se"
Joník "co?"
Já "převleč se"
Joník "co?"
Já "převleč se"
Joník "co?"
Já "převleč se"
pak ho Anetka polechtala ...

toje jako šestkrát destilovaná...

Dala jsme ho na křeslo s oblečením s tím že tam bude dokud se neobleče...
"to se mi nelíbí, ty ty ty nezlob Jáju"

po 10minutách: Má dole kalhoty, řekla bych že tím to na dlouho zkončí, našel si hračku, ač v dosahu nic není jen ON...

jsem macecha, nachystala jsem mu na stůl svačinu ...

po dalších 15 minutách:má slipy, ale obrázek na zadečku tak to řeší...

se docela bavím, fakt je, že tím že nikam nejdem je to jedno :D

po dalších 7minutách:Tak POOZOR už svačí... takže akce na pul hodiny s neskutečným lákadlem

Polštářky zafungovaly dostatečně :D na jídlo je utáhnu vždy...

0 komentářů: