neděle 13. března 2011

Tři..


roky ještě přesně nemaj, ale první oslava už je za náma. Vzhledem k událostem posledních dní, vzhledem k tomu, že právě teď, jsme měli s M. být úplně někde jinde a nakonec jsme doma, byla oslava lehce neplánovaná a poprvé moje děti dostaly kupovaný dort. Poprvé nebylo součásti dárku překvapení z vlastnoručního výtvoru, kterým svým dětem plním jejich přání. No nadšení ovšem bylo i tak velké, svíčky sfoukly s já zamáčkla slzu.

Jo a dnešní den jsme opět nežila nadarmo, včera jsme vzali děti do hračkárny aby si dárky vybrali. Joly se neomylně několikrát vrátila k panence-miminku. Tak jsme jí jí koupili(tajně aby to neviděla a měla překvapení), já jen nechápala co je na tom tak drahé, myslela jsem, že třeba mluví ,nebo tak něco. Když dnes Joly panenku rozbalila, a já četla návod, ano i panenky mají návod, zjistila jsem, že to reálně čurá, kaká, slzí, že v krabici je pytlík s práškem ze kterého uděláte reálnou kaši pro panenku a podobný věci, holt seznámila jsme se s BABYBORN...

PS: tyhle "užasné" fáunkce jsme Joly neukázali, i Any dostala nakázáno jí do těchto tajů nezasvěcovat, tak ne že jí to prozradíte, myslím že na to bude čas, třeba v létě na trase...

0 komentářů: