úterý 22. března 2011

Ještě chvíli jí to projde...

Je úterní ráno a my nemusíme vstávat, divné že? No všichni tři jsou marodi, a tak si tak ležíme mezi 6 a 7 ranní v posteli a posloucháme ty švitořící děti, které místo aby spaly a léčily se, už si hrály.

Vytáhly si člověče nezlob se...

A: "budete házet tady do krabice, a já vám řeknu kam máte jet"
J hodí A:"tři"
J hodí A:"dva"
A hodí "šest"

J hodí A:"čtyři"
J hodí A:"dva"
A hodí "šest"

J hodí A:"tři"
J hodí A:"pět"
A hodí "šest"

už teď mi to začlo být podivné, ale co třeba má Anetka štěstí, tak poslouchám dál

J hodí A:"tři"
J hodí A:"dva"
A hodí "SEDM"

Já "Any a nepodvádíš trochu"
A "né, ne"
Já " ale sedmička tam na kostce není"
A"jé já už zapoměla co tam bylo"

No opice je to, ale brzy se Jojata nedají :-)

3 komentářů:

Baruschka řekl(a)...

Má prostě kliku, holka jedna :-D

Silvie řekl(a)...

Teda, ta je dobrá!!!! Hodit 7 na kostce, to musí mít z pekla štěstí,...:-)) Dítě štěstěny a teda konečně je zoubek venku:-)

Anonymní řekl(a)...

co dodat jen že mi to vážně rozesmálo :o)Jsou to koumáci špunti. :o))Sapinka