pátek 1. května 2009

365 - den 254.


Dnes jsem si šla vybrat dárek od ježíška, myslela jsem, že dám fotku před a po, ale protože vše dopadlo jinak než jsme oba očekávali, taková fotka neměla smysl. Dostala jsem na vánoce poukaz na 5 hodin u vizážisty, všichni jsme si mysleli, a dle popisu společnosti, která to zařizuje (http://www.daruj-radost.cz/vizazista.html) to tak vypadalo, že mě navrhnou učes a ostříhají nalíčí a řeknou co oblékat a co ne.
No tak realita byla sice zajímavá, ale jen teoretická, krom teda líčení, takže my byl zjištěno a vysvětleno jaký jsme barevný typ, jaké barvy teda nosit, jaký styl oblečení a jak se líčit. Nicméně kolem vlasu jsme jen prošly a upravila mi je žehličkou toť vše. No ,ne že bych z toho nic neměla ,ale za penize co to stálo, drahá sranda na muj vkus. No což příště budem chytřejší a ježíšek snad taky a přesně se zeptá co daná akce obsahuje, když už.

Foto teda včerejší pálení Unhošťské čarodějnice.

3 komentářů:

Silvie řekl(a)...

Teda to je síla, jsem se koukla na ten odkaz, no co říct,....u nás proměna i s vlasy, fotkami, líčením,....i "očistou" pleti stojí něco málo přes 2tis.

Ale možná usoudili, že tu proměnu nepotřebuješ, že jsi už tak krásná!!!

Peguš řekl(a)...

no a to že Studio, jak to prezentují na webu byl, soukromý malý byt, jsem ani nepsala...

Bulik a spol řekl(a)...

Na tuhle fotku hledím jak očarovaná a to jsem si ji zatím ani nezvětšila :-) Skvělé!