pondělí 4. května 2009

365 - den 257.


Antireklama na dětskou kaši Sunarka. Dnešek byl náročný, od rána mám "rýmičku", bolí mne škleble, u nosu kohoutek. Jonášek a Jolankou jsou na tom podobně. Takže od rána prudí, jen díky tomu jak se cítím, já jsem Jojata neodevzdala do nejbližších babyboxů, protože předpokládám, že jejích nesmírná rozmrzelost je podobného původu. večer to završil Joník, obsolutní nechutí k nově otevřené kaši. No asi mu fakt nechutnala neb jí i kousek posleze vyblinkal.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kdepak jsi přišla na babyboxi? Že tyjsi t někde slyšela? To by mě zajímalo, kdo ti to mohl nakukat. :-D :-D
Ať je ti brzy lépe. A JoJatům také!!!!!
Jana_k

Silvie řekl(a)...

Tak kdyby si náhodou měla více sil než dnes, tak nejlepší babybox je v Rychvaldě:o)

Almerka řekl(a)...

Peg, děkuji za vzkaz na blogu!
Já o tvým vím už dlouho, tak nakukuju, jak se máte a jak Jojata rostou, když už nechodíš do deníčku. Tvoje fotky se mi moc líbí!

Anonymní řekl(a)...

mmmmmmmmmmmmmmm yes somebody cumall over her face

Anonymní řekl(a)...

wish it was me