sobota 2. května 2009

365 - den 255.


Sobota. Běžná sobota obzvláštněná tím, že M. je špatně, sedl na něj SRB. Od ráno mu nebylo nic moc, odpoledně se zdálo být lépěji ale to nejhoší asi přišlo právě ted večer...

NO já zabalila děti a odpoledne jsme vyjeli do Hornbachu pro šroubky, na víko na písek, a písek. No krom těchto dvou zásadových věcí jsme si dovezly i další méně zásadové. Když mě M. uviděl jak jsem přijela, jen řekla tebe zak pustit do obchodu. No dovezla jsem i vytouženou třešničku chrupku :-) Je kontejnerovaná, takže by neměl být problém s tím, že není podzim, zítra jí musím zasadit.

Foto:a ještě jeden čarodějný obrázek, do ohně mhu kokatpořád stejně tak jako do šumící vody.

2 komentářů:

Silvie řekl(a)...

Posíláme sílu M a zbytku rodiny, at to nechytí!!!

Anonymní řekl(a)...

Ať je M. brzy dobře a ať to nechytíte vy ostatní!
A třešinka se chytí, neboj. KDyž se chytl moje 3 stromy, tak tento s tvojí pečlivou péčí určo krásně poroste.
Jana_k