čtvrtek 14. května 2009

365 - den 267.


ORL. Jojata soplí, já taky už hodnou dobu, uterní pokus zajít do ORL ambulance v Kladenské nemocnici nevyšel, recepční mě po mém převyprávění našich nosních problémů, poslala k mému obvodákovi, po jejím školení mne před plnou čekárnou, jsem se asertivně ozvala, v tom smyslu, že tohle nemám zapotřebí a odešla středem. Dnes konečně byl čas a já zbalila děti a dojela na našeí ORL lékařkou do Prahy. Jojata mají jen rýmu, máme vyzkoušet homeopatika, a já ,no zánět dutin mi měl diagnostikovat můj obvodák. No nic dostala jsem antibiotika snad mi bude brzy lépěji.


Foto:Zarostl, čekal, čekal, a prozatím se nedočkal. Copak to je? Kdo ví?

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ja vim ja vim, ja se hlasim...muzu muzu muzu? :-) to je prosim stojan na kola :-P

Lucis

Silvie řekl(a)...

:-D jakto, že zarostl, vždyt jste ho chtěli používat!

A teda přejem brzké uzdravení!!!

Peguš řekl(a)...

No jo chtěli, ale zatím nezačli :-)

Blaňule řekl(a)...

Hi, hi, tak mně se nejdřív evokovalo "žbrdlení" na uchycení napaječky pro dobytek :o))
Ale pak jsem si řekla, že by to mohl být ten stojan :o))))