neděle 17. ledna 2010

Pořád v akci...


Joníček, naprosto konsternovaný malou Majdalenkou.
Tak nějak od nového roku jsem pořád v sportovní akci, když nebruslíme, nelyžujem, nemám pilátes, nebo necvičím na stroji doma, vydáme se po snad sto letech na stěnu. Jeli jsme opět s Marcelkou a její rodinkou. Takže Any a Terezka, se nenudily, a nenudily se ani Jojata na stěně měli kamarády tak tam lítaly a skákaly na madracích. Jolanka se od okamžiku, kdy viděla Any s Terkou lézt na boulder a skákat dolů, drala taky nahoru. Joník pod převisem hlasitě žasl tak, že se všichni otáčeli co se mu stalo a pak smáli se, že má radost.

Dokonce i já jsem vytáhla lezky a překvapila sama sebe, neb jsem docela v pohodě dala 3+ a 4-.

Takže se těším, že si to brzy zase zopakujeme.

1 komentářů:

Míša Myška řekl(a)...

teď koukám,že je ten Jonášek nějaký malý, na tu autosedačku,až pak mi došlo, že v autosedačce není Jonášek ;oDDD