čtvrtek 14. ledna 2010

Zimní sporty podruhé


Abychom ty zimní sporty neflákaly a náležitě si je užily, rozhodla jsem se s Any vydat do Chotouně. Cesta nám trvala hodinku, ale byla celkem v pohodě. Any se nejprve dost bála, takže první dvě jízdy proběhly v podání matka drží volně plandající tělíčko s očima vykulenýma strachy. Nicméně postupně si Any vzpoměla a nakonec jezdila sama a malovala krásné obloučky. Jsem ráda, už protože za chvili jedem do Hartmanic a tam je sjezdovka dost prudší, takže by to bylo dost horší. Jednou sama zkusila vlek ale po kousku upadla, takže tohle snad až v Hartmanicích.

Já jsem dost hotová jednak z držení Anetky a pak taky z tahání dvojkočáru na ke sjezdovce. Jojátka nejdříve spaly v autě a pak na nás hezky zpusobně koukaly a konverzovaly s Terezkou se kterou jsme se tam potkaly. Příště snad už si dá Terezka říct a pojede taky na velkou sjezdovku, aby holky mohly jezdit společně.

FOTO: z dílny Maci :-) já foták sebou měla ale nějak si neráčil vystoupit z auta...

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Co vy všechno nestihnete... jste velmi DOBŘÍ ... klobouk dolů. be