neděle 3. ledna 2010

Sněhová procházka






Je sníh takjsme vyhnala děti na mráz. No popravdě důvod byl ten, že tatínek s jejich svolením poslal dudlíky PA PA a oni po O nějak neusli a tatínek hezky odkráčel na stěnu takže protivky doma zůstali na bedrech mi.

Ale asi ty protivky fakt mráz vyhnal :-)

Jako Oba jsou bez dudlíku, měly ho už jen na spaní, ale spali krásně a mne se do oddudlíkování nechtělo M. v náboji nového roku rozhodl, že je čas...

Zdá se že mu to projde, dnes usli i po O.

3 komentářů:

Silvie řekl(a)...

Velká gratulace!!!!!!!!:o)

Ti chlapi si to umí zařídit:o)

A teda už jsem se bála, že jsi doblogovala.

Katka řekl(a)...

Já jsem zrovna včera vyměnila Betce 2 dudýny za jeden nový. Silikonový. Ten snad tak rychle nerozkouše. Už ho má taky jen na spaní, ale zatím ještě ani jednou nezapomněla si ho vyndat ze šuplíku. Je to taky moje závislo :-) :-) :-)
K.

Anonymní řekl(a)...

Děti jsou úžasné- už je nám smutno!
Prosím nepřestávej s blogem - jsme tak všichni pořád pohromadě a jste pro nás vždy večer ta nejsladší pochoutka.