pondělí 22. února 2010

Po 8 letech...


Tak dneska je to přesně 8 let, co mám nový(dneska už starý) příjmení, dneska už mi to rodné příjde divné... Asi to tak má být.

No a tak si říkám, kdy jindy než dnes, bych si měla vyzkoušet své svatební šaty.

Tak jak v nich vypadám po 8 letech a třech dětech :-) ( no já vím že zhubnutá jsem čerstvě, ale i tak, mám fakt radost že do nich zase vejdu)

Jako jak já to dělám :D

6 komentářů:

Ali řekl(a)...

Tak to je nádhera!!!!

Silvie řekl(a)...

Jůůůů, šikulka!!!!! A přeji spoustu dalších šťastných společných let!!!

Anonymní řekl(a)...

Fakt jsi dobrá!!! Tak jen dál - hodně štěstí . be

Bulik a spol řekl(a)...

Peg, to je bomba! Hrozně ti to sluší! Gratuluju k výročí a tiše závidím, že se vejdeš do svatebních šatů a že je vůbec ještě máš.
Vypadáš úžasně, vyřiď Martinovi, kdyby si toho náhodou nehodlal všimnout sám :-D

Diny řekl(a)...

Markét, jsi krásná ... :)

Anonymní řekl(a)...

love to suck her nipples while I slip my hand in her knickers and fuckher with my fingers, once I make her orgasm, bend gher over, push her dress up, pull her knickers down and fuckher in the ass