čtvrtek 25. února 2010

První jarní ...


procházka. No musím si přiznat, že Jojata v procházkách dost zanedbávám(holt kočár je kočár), dnešní počasí, mne ale přesvědčilo, že je třeba vyrazit ven, na to jejich toužebné "ťapi pati"

Šli jsme se sklem do kontejneru a zpět, a pak ještě blbli na zahradě, zatím co já jsme sníh z hromady hezky rozhazovala na vyhřátou cestu aby rychleji roztál.

No stihli se vymáchat v kaluži, Jolanka uvízla v bahně, Joník dvakrát spadl a nemohl se postavit, a nazávěr Joly stratila botu a chodila po zahradě v punčoškách. Joník objevil na zahradě kamínky, a s láskou si lehl na terasu a vybíral je ze sněhu :-)

Ale byli kouzelní.

3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Zrovna dneska ráno jsem si říkala, jestli jim tyhle oblečky ještě budou, že by se užili....
Včera jsem je navlíkla do kombinéz - ale už je dost teplo. Ale nakonec, když se váleli ve sněhu a házeli ho po sobě jsem si říkala, že to tak špoatný rozhodnutí nebylo....

Dvojky jsou úžasná záležitost - je skvělý objevovat svět ve dvou...

Anonymní řekl(a)...

Že se válí v kaluži, chodí bosky ve sněhu - to je přece normální --- nejsou srabi !!! be

Anonymní řekl(a)...

Jsou to šikulky. :-)
Jana_k