pátek 5. února 2010

Tenistka ...



Tak dnes jsme obsolvovala tenisový trénink s Any, chtěla jsme vidět jak jí to jde s dětma o cca 2 roky staršíma. Zda jí tam můžu nechat. Takže jsem nabalila i Jojata a jely jsme. Jonášek s Jolankou, lítaly celou hodinu po hřišti mezi hromadou tenisáku, a byly uplně u vytržení s běhajících děti. Any to jde ve skupince asi nejhuře,no s jedním chlapečkem asi stejně pak hodně podobně je na tom jedna holčička a dalším třem to jde lépěji. Any to ale nijak neřeší trenér i trenérka je povzbuzují ikdyž se netrefí a snaží se jim dost pomáhat, takže jí tam nechám a bude chodit dvakrát týdně. V pondělí s holkama ze školky a v pátek s Adélkou.

Jinak dneska jsem se pokusila o rozbití mého nejstaršího dítěte. Ráno jsme vstávala brzy a připravila Any snídani a šla jí vzbudit, a protože Jojata ještě spala, rozhodla jsme se že jí v polospánku donesu dolů a tam se ještě pomazlíme, jenže schodů bylo o jeden více než jsme si myslela, takže jsem pěkně sletěla na podestě rovnou na Any neb tu jsem měla v náručí :-( No nic se jí nestalo i dkyž v první moment jsme si myslela, že to bude katastrofa, má jen natlučené ramínko, a já pěkně natažený krk a záda, jak jsem se to snažila co nejvíce zachránit. Tož tam to vede, když vymýšlíte nestandardní řešení.

FOTO:O konsternovaný Joník, Všechny fotky nic moc byla tam tma :-(

4 komentářů:

Katka řekl(a)...

No to měla Any tedy probuzení... ;-) Tak hlavně, že se vám nestalo nic vážného.
K.

Peťule řekl(a)...

Z tohodle mám hrůzu pokaždé když nesu jednu z holek po schodech. Jsem ráda, že se nic horšího nestalo a foukáme na bolístky!

上課 řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

no vy jste cisla, holky nase, tak jeste ze jste v poradku a natahnute svaly se brzy opravi :)

zdravime moc do prahy, Lucis a psi holky