neděle 12. září 2010

27:37 a 505


Tak to je můj výsledný čas na TESCO Grand Prix Praha 2010 Adidas běh pro ženy 5km.

Byl to neskutečný zážitek, na startu rozcvička z Hufem neskutečně jsme si to s holkama uživaly, prostě užasné odreagování a zahřátí, natěšení a ani nebyl čas začít být nervozní. Pak start ani jsme se nenadály. A už to bylo, běh s neskutečnou podporou diváků ,adrenalín stříkal všemy směry a já já si to maximálně užila, neb vědomí, že 5km běhám běžně a tedy, že se nemusím bát, že bych to neuběhla mě uvedl do klidu a mohla jsme se soustředit jen na ten zážitek. když jsem vbíhala na Staroměstké náměstí a před sebou měla ještě poslední kilometr Celetnou a kolem Stavovského divadla zpět na náměstí, do cíle dobíhaly závodnice s časem 23minut a já věděla že tu 28minutovou hranici prostě musím pokořit.

A dala jsem to!!! měřený čas 27:48 a reálný 27:37

Oproti jarní 5tce na štafetovém půlmaratonu s neskutečnou lehkostí a užasným pocitem. Nebolí mne celý člověk, jen jsem příjemně unavená a hlavně spokojená.

V závodě jsme potkala Šuldu a pak ještě v cíli, tak jsme hodily fotku aspoň na mobil, další fotky budou od Helči tak uvidíme :-)


5 komentářů:

Almerka řekl(a)...

Gratuluju k nádhernýmu času!
Já měla 29:51 (29:28) a pocity stejně úžasný jako Ty.

Peguš řekl(a)...

Jé škoda, že jsme se nepotkaly mohlyjsme se aspon pozdravit.

Taky gratuluji k výkonu :D

a zpozdění na startu máš cca jak Šulda jste se musely minout

-Jitka- řekl(a)...

Gratuluju k úžasnýmu času i dobrýmu pocitu. Před chvílí jsem zahlédla v TV závěr reportáže o tomto běhu a vzpomněla jsem si na Tebe, jestlis to náhodou neběžela a ono jo ;-)

Silvie řekl(a)...

Jůůů, šikulka, jsem si říkala, že se dnes běží, zda taky běžíš! Jsi holka šikovná!!!!

Anonymní řekl(a)...

Mohu potvrdit, ze PEG fakt bezela, poznala mne v davu, oslovila a znovu mne objevila v cilovem zazemi a mela usmev na tvari, zadna unava, proste nabita na dalsi 5ku:-) Gratuluji, predevsim k tomu uzasnemu zlepseni od jara, jsi skvelaaaa!

Sulanek