pondělí 27. září 2010

Traunstein 1691 m n.m.


Ráno nás probouzí modrá obloha a sluníčko, posnídáme zbalíme se a vyrážíme na Traunstein. "Vyzvednout ten pytel" (jak jsme se od DH dověděla)co jsme tady před 4 lety nechali. Neb moje fyzičky byla dva roky po porodu Anetky dost mizerná a tenkrát jsme to asi v třetině vzdali. Tentokrát do toho jdu s tím, že to dám, přeci jen se už dýl sportu docela věnuju, běhám, cvičím, chodím na zumbu, prostě jsme jinde než tenkrát ikdyž jsem stihla ještě porodit Jojata. Tohle přesvědčení mne dovedlo až do cíle.
Ikdyž během cesty nahoru tentokrát nestíhal M., ale já prostě věděla, že to dám. Sil jsem měla dost, nohy začly bolet až u první chaty na konci ferraty Natusfreundsteig, kterou jsme jako jednu ze dvou navrchol vedoucích zvolili jako výstupní. Až nahoře jsme zjistili, že jsme to popletli a měli jít nahoru tou druhou abychom došli k nové části asi 150metru dlouhé Dčkové ferraty. Chvili nás (teda hlavně M.) to mrzelo. Nicméně po té co jsme ferratou Henlersteig lezli dolů mi bylo jasné, že touhle bych vrcholu asi nedosáhla. Přišla mi náročnější ikdyž hodně tím, že prostě byla typicky výstupová(a my skákali jak kamzíci dolů), taky už začaly bolet nohy a posledních 300výškových metrů jsem už spílala všemu možnému. NIcméně výhledy na Dachstein, Traun see a okolní hory i udolí byl užasný. A já na sebe jsem fakt fakt hodně hrdá.

Celková bilance: Výstup 1250výškových metrů a 3:30. A sestup totéž. A nohy bych potřebovala vyměnit...

0 komentářů: