pondělí 6. září 2010

Nad věcí...

je prozatím Anetka co se vážnosti školy a školní docházky a studia týče. Zatím si asi neuvědomuje, že to není školka.

po rozhovoru s Katkou jsem zjistila, že Any má mít na zítra do školy krabičku od sirek. Pravda když jsme řešily úkoly dotaz zněl pouze "máte dneska domácí úkol? A tak jsme šla za ní a ptám se lépěji

"Anetko, co si máte zítra donést do školy?"

Anetka na mne koukne zamyslí se a řekne " koně, živého"

Jako vůbec si nepamatovala co si mají donést, ale prdel si ze mne dělat bude, opice jedna...

Poslala jsem jí ať si to u Terezky zjistí, no styděla se, ale šla, zachránil jí fakt, že Katka zrovna telefonovala a říkala Jirkovi "hlavně dovez ty "sirky" vzpoměla si na to šup...

Pak jsem vysvětlovala, že si to musí pamatovat a nahlásit jinak dostane poznámku nebo pětku a zní vypadlo prozměnu "my ještě pětky nedostáváme" jako kam tohle povede...

0 komentářů: