čtvrtek 22. července 2010

Dino park Plzeň


Co jiného dělat když hlásí 35°C než jet na výlet, že :-)

Nicméně termín byl domluven už dopředu, takže se jelo. Osud nám přihrál do cesty Julii, takže jsme s dětma nejela sama a cesta nám při dospěláckém rozhovoru příjemně utekla. V Dino parku to bylo taky o dost jednodušší, neb Julie mi dost pomohla a nejen, že měla oči na štopkách a pomáhala s dětma, ale i celou dobu fotila :-) Díky tomu jsem se objevila i na nějakých fotkách já :-)

K Dino parku jako hezký, ale na výlet jen tam trochu malý? Nebo by to chtělo nějaký povzbudivý okořeněný výklad. Nicméně obešli jsme všechny ty příšery, nechápu proč maj tak složité jména. U některých se tajil dech, když si člověk představil, že by ho někde měl potkat. Joly se dost bála těch zvukových efektů, jeden jí vyloženě lákal, pořád tam chodila a volala "uaaa boim boim"

Any mne zase trochu zaskočila, když jsme se o Dinosaurech bavily, a já se zeptala ,proč už tady nejsou... Any po chvilce přemýšlení řekla " protože vybuchla sopka" No stálo mne to chvili úsily a rozhovor s ostatníma maminkama, aby jsme došly k tomu, že má nejspíše pravdu, Holt moje suché znalosti o "době ledové" nejsou dostačující. Jako, asi bych si měla zvykat, že toho bude umět více jak já...

FOTO: dětí je moc tak jednoho obětuju? :-)



0 komentářů: