sobota 3. července 2010

Úplný dárek...



Víc než bych si mohla představit, víc než bych si mohla přát...

že mám nový foťáček, už jsem psala, že jsem ho dostala s vybraným objektivem možná ne, ale že budu mít ještě jeden, na makrofotky to byl jen sen. Sen který se mi splnil. V okamžiku kdy jsem před odjezdem na dovolenou uložila fotobatužek do auta bylo mi řečeno, že mám ještě něco k narozeninám v krabici...

s radostí jsem vybalila z batužku setový objektiv a místo něj hrdě uložila ten na MAKRO.

Kvůli Jolanky teplotě z neštovic, jsme na dovolenou odjeli na etapy, babička s dědou, Any a Joníkem dopoledne a my čekali jak bude Joly, ještě včera měla 38 tak jsme se bála, ale neštovice byly překonány a celý den byla bez teplot vyrazili jsme kolem 18 a těsně před pulnocí jsme byli na místě v Seefeld in Tirol.

FOTO: moje první hokusy pokusy na zahrádce apartmánu


1 komentářů:

Katka řekl(a)...

Tak to se teď budeš pořád plazit v trávě, abys měla super makro úlovky, co? ;-) :-) Už se těším na další fotky.
K.