čtvrtek 15. července 2010

ZOO se Sugar


Mezi Dubňáčky patřím už řadu let(asi 6,5) s většinou jsem se viděla už v dobách počínajícího se tohohle neuvěřitelně dlouholetého nejen internetového přátelství. Když jsme v poznávání začínaly, počítaly jsme si "zářezy na pažbě" jakože kolik dubňaček známe osobně. bylo jich dost už tenkrát, už pár let žádný nepřibyl, neb logicky noví dubňáčci už nepřibývají, až dnes.

Po tolika letech přibyl, jeden příjemný sympatický a zámořský zářez :-)

Bylo mi radostí seznámit se se Sugar a její příjemnou rodinkou. škoda, že jsou zpoza velké louže, bylo by fajn vídat se častěji :-)

Jinak pro mne teda docela psychická sadomaska, nějak mne to ZOO nebaví, teda nebaví mne být 100% ve střehu neustále přepočítávat Jojata hlídat kočár, neužít si přečtení zajímavých informací, nevyfotit si kde co, neposadit se a jen koukat do hejna plameňáků a koukat se do jejich úžasné barvy. Tož tak nějak jsem nám zlenivěla, no.

FOTO: Joly s Honzíkem

0 komentářů: