čtvrtek 11. září 2008

11.9.08 rozhovor s dcerou

Už od neděle nemáme doma Anetku, užívá s babičkou Evičkou a dědou Svaťou na Malorce. Každý telefonát je boj o pozornost, nějak má pořád moc práce. Dneska během hovoru počítala mušličky. "jedna, dva, tři, ... deset, jedenáct, tšináct, patnáct, sedmnáct, dvacet". A mám jednu speciální úplně malinkou :-)"

Očividně jí rodičové nechybí, a to je dobře, je fajn, že si to užívá ona i babi s dědou. Jen jsem zvědavá co zase příště z té její hlavičky vypadne.

Musím ještě zapsat jeden rozhovor co stál za to...

Takhle si jdeme z bazénu táta tlačí Jojata a já jdu za ním s Any, ta se na mne zvídavě koukne a povídá.
A:"maminko, nezdá se ti že jsi trochu tlustá"
Já udiveně koukám:"a myslíš, že jsem tlustá"
A. si mne prohlédne od hlavy k patě ukáže na můj pupek a povídá: "no trošku tady na břišku"
Já musím po pravdě přiznat a trochu výchovně zapusobit: " no jo, ale mě to nevadí, to není zase tak duležité"
A:" ale je maminko"
Já:" a proč"
A: "protože se ti budou moje kamarádky smát"

No vysvětlila jsme jí proč to "bříško mám" a snažila vysvětlit, že tohle opravdu duležité není, no přišlo mi to docela humorný, ikdyž když si vemu co ty děti už ve školce řeší...

Ale furt lepší, než když mi na mé několikáté upozornění ať se obléká řekla
" maminko ty mne nudíš"

0 komentářů: