středa 10. září 2008

365 - den 24.

Sena. No dnesk ajsem se vrátila na ono místo, ale atmosféra barev tatam :-( holt nesmím foták zapomínat.

6 komentářů:

Jaffi řekl(a)...

Peg, o zapomínání foťáku bych už mohla psát romány! Musíme na to prostě MYSLET FURT!

Trollik řekl(a)...

Peguš kuš, taky mám ně ně zálusk, ale byla jsem o víkendu líná stavět auto, no tak jsi mě holt předběhla :-))))

K. řekl(a)...

to je prostě fotogenický objekt:) taky už jich pár mám, ale nějak to není ono:-)

Bulik a spol řekl(a)...

Peg, náhodou to JE barevně zajímavý, já tam vidím temně fialovou a hrozně zvláštní zelenou, celkově mě to nutí na to koukat a vykoukávat z toho ty zvláštní barvy. Super!

Lucka73 řekl(a)...

Peg - to se prostě zdá.... je to jinak barevný, než to bylo minule. Všechno je to o světle. Ale každá fotka má něco do sebe....

Anonymní řekl(a)...

myslím,že je to sláma