pátek 19. září 2008

365 - den 33.

Celý tento víkend je ve znamení akce Unhošťského rodinného centra Klíček. Vyjeli jsme na biofarmu Sluněčná na šumavě. Start automobilového štrůdlu byl v 10hodin v Unhošti, po naložení, nafoukání kol jsme mohli vyjet. Já byla v čele nem jak nám dle Any "televizka" říkala kam máme, jet(taky jsme jí hodinu v noci snažila přesvědčit, že ta trasa co jsme si s holama vybrali je opravdu ta nejvýhodnější).
Cesta byla docela v pohodě jen trochu pomalejší než jsme čekali, neb ve štrudlu byla také jedna krásná "favoritka" takže měla trošinku problém s tempem do kopečka, nicméně to vubec nevadilo neb trasa byla opravdu krásná a nikam jsme nespěchali. Any celou cestu pořád opakovala, "maminku já nechci jet první, já nevidím holky, a jsou tu taky?". No kousek za Příbramí, musí prý opravdu nutně čůrat... Tak jsme poprvé stavěli. Z Any pak vylezlo, že vlastně chtěla vidět, že ty holky(Terezka i Anetka Hučkovic) jedou s náma :-). Je to opička, že přišla na to jak zajistit aby se snima mohla vidět. No pak už notně hladové jsme doliji do Strakonic a tam jsme si dali pauzu na obídek. Teta Katka hned děti informovala, že celý víkend budeme "hodnotit" a pak že třeba budou pro vítěze nějaké ceny. Což děvčata motivovalo a každá snědla 3-4 knedlíky :-). Já nakrmila Jojata a taky sebe. A po pauze jsme mohli, vyrazit dále k cíli. Tady nastal trochu informační šum, neb já v domění, že se na nás čeká, naházela děti do auta a vše rychle, neb holky už v autech byly. No a v tom zmatku se televizka nemohla vyžvejknout a "najít trasu" no samo že t nebylo televizkou, ale mnou, takže jsme vyjeli bez ní a já při všech těch červených a zácpě ve Strakonicích televizku přesvědčila, takže nakonec jsme zase hezky v lidu dbaly jejích pokynu, až do cíle. Dorazily jsme něco po 16 tuším.
Domeček s apartmány byl moc hezký takže jsme se ubytovali a vyrazili s dětma na zvířátka :-).

0 komentářů: