neděle 14. září 2008

365 - den 28.

Tak možná si řeknete, proč sem dává tu rozmazanou fotku, ale tohle je přesně to co nejvíce potěší káždou mámu. Anetka právě přilétla z Mallorky. A takhle se rozběhla, když mne uviděla, teda až poté, co pochopila, že jsem to já, neb jsem jí to ztížila docela radikálním ostříháním :-)

No a pro příště mi poraďte jak se takové fotky fotí.

5 komentářů:

Bulik a spol řekl(a)...

Peguš, ta je nádherná, ale je absolutně fuk, že je rozmazaná. To nejcennější na ní by stejně nikdy nebyla ostrost, ale ta láska a radost, co z ní čiší. Potlesk a jdu si otřít slzy.

Anonymní řekl(a)...

ahoj Peg,tady Vanovam, pravidelně sleduji tvoje stránky a musím říct,že moc dobře píšeš. A ta fotka Anetky je až na rozbrečení,jak je skvělá a číší z ní láska!hele a co takhle hodi fotku jak jsi ostříhaná? nedovedu si tě přestavit;o)

Peguš řekl(a)...

vanovam, no fotku hodím, ale až si sama zvyknu jak vypadám :-) zatím když někde vidím svuj odraz, nebo obraz v zrcadle mám pocit že koukám na někoho jinýho :-)

K. řekl(a)...

Peguš, holky to napsaly přesně. Je to krásné vidět tu lásku.
Pendula

Anonymní řekl(a)...

Ta fotka je nádherná, má duši, je fuk že je mázlá!!! Takové fotky mám nejradši:) Ty návraty maj něco do sebe, pro obě strany, viď...:)

Diny